2015. augusztus 31., hétfő

Hello Autumn TAG

Sziasztok! :)

Vége van a nyárnak, hűvös szelek járnak...nagy bánata van a cinege madárnak minden iskolásnak...DE nem nekem, kíváncsian várom, hogy milyen lesz az egyetem, hogy lesz időm, hogy fogok odatalálni az előadókba - nem igazán vagyok jó római számokból...

A mai posztban pedig ismét egy "telefonos tag"-et hoztam (telefonnal fotózgattam, ezért sok esetben reménytelenek a fények). Ezt a bejegyzést Lolly blogján láttam legutóbb, és akkor döntöttem el, hogy én is szeretném kitölteni...:)

Mit szeretsz legjobban az őszben?
Ezt szintén megírták már előttem: "[...] tudja Isten mi okból szeretem, de szeretem [...]"...
Igazából nincs olyan, amit legjobban szeretek, MINDENT szeretek: a színeket, az időjárást, a hangokat, a hangulatot, a tájat azt, hogy ilyenkor szabadabban sminkelhetek (és azoknak a színeit), az új kezdet reményét (romantikus lélek vagyok na...meg diák, azoknak szeptemberben kezdődik az év...xD), az egész évszakot! :)
Ja és a Halloween! Ami szerintem az egyetlen "értelmes" amerikai szokás, amit átvehetnénk, de természetesen pont ezt nem hagyjuk meghonosodni...Pedig rettentően érdekes szerintem a tematikája, imádom ilyenkor a horrorfilmeket, a brutál sminkeket (néhány kocsmában kedvezményes a pia is, ha beöltözve mész), a teremtményeit, a hangulatát, MINDENT...(Tudom, a szellemnek öltözés első sorban azért szükséges ilyenkor, hogy elijesszük a rossz szellemeket, és ne támadjanak ránk, meg ilyesmi, de nekem elég lenne, ha csak a "felszínét" magaménak tudhatnám...:D)

Mit szeretsz legkevésbé az őszben?
Most kéne azt írnom, hogy az iskolába járást ugye??? De nem...
Igazából erre a kérdésre egyből tudtam a választ, határozottan...viszont az túl személyes jellegű...szóval nem írnám le inkább...Nem az ősz hibája: az enyém, hogy nem tudok tőle elvonatkoztatni, ha meghallom vagy meglátom az "ősz" szót...

Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
A sál...tudom, hogy az kiegészítő, de egy jó sál öltöztet! ;)

Mi az, amit mindig veszel ősszel?
Tanszereket...általában nyáron bevásárolunk, aztán ősszel derül ki, hogy még mindig nem stimmel valami...(Matek érettségire előző nap vettem vonalzókat pl...ahhoz képest nem is késő az őszi sulis vásárlás...xD)
Egyébként ha önszántamból kérdezik, akkor rúzsokat...De igazából az új rúzshoz nekem nem kell az évszak kifogásnak, minden évszak, minden napja TÖKÉLETES egy csodálatos új rúzs vásárlására...De ősszel általában a limitált kiadásokból is csodás árnyalatokat lehet levadászni, illetve az állandó szortimentekből ilyenkor "kell egy új őszi rúzs" felkiáltással minimális lelkiismeret furdalással tudok újabb darabo(ka)t beszerezni...:D

Melyik az az esemény vagy alkalom, amit legjobban vársz az idén ősszel?
Hű...Az az igazság, hogy LB-m és N is ősszel született, szóval az ő szülinapjaikat minden ősszel nagyon várom - nem az ünneplés miatt, hanem azért, mert örülök, a ténynek, hogy megszülettek...N-nel ilyenkor mindig visszaszámolunk addig a percig aznap, mikor megszületett...:D
De egyébként egy "program sorozat" is van, amit nagyon várok...Előkerült egy barátnőm, akit az elmúlt két évben nem igazán láttam - egyáltalán nem láttam :( - és kitaláltunk egy csomó jó közös programot...vadaspark, kocsma, biliárd, bowling, forrócsoki, tea, süteményezés, meg ilyenek...alig várom már!:D

Mutass egy sminkterméket, ami bár nyárias, de nem mondasz le róla az ősz beköszöntével se!
Ez egy elég nehéz kérdés volt, mert kimondottan nyári sminktermékeket nem szoktam használni - vagyis többnyire sminktermékeket se...De gondoltam a NYÁRON szerzett, és elég élénk színű Catrice pure shine Lady in red árnyalata jó ide...:)
Nem egy őszi árnyalat, szerintem "nyárias" kategória ez a fajta piros, könnyed, nagyon jól hidratál, és nagyon megkedveltem a terméket...:)

Mutasd meg sminktermékekkel, melyek a kedvenc színeid az évszakban!
Hű...ez elég nehéz kérdés volt, mert ilyenkor nagyon szeretem a feketét (meg mindig), a zöldet, a lilákat, a szilvákat, a padlizsánokat, a fáradt rózsát, a mályvát, a bogyó színt, a testes bort, a mély bordót - barnás és ciklámenes verziót, a sötét vöröset, a fáradt pirost, a hűvös pirost, az élénkebb meleg pirost, szóval elég sok színt szeretek ebben az évszakban...a következő képen megpróbáltam összegyűjteni a leggyakoribb őszi sminktermékeimet:


Inkább szemhangsúlyos vagy inkább szájhangsúlyos sminkeket kedvelsz ilyenkor?
Az az igazság, hogy az ősz nekem sose a sminkekről szólt az iskola miatt...De ha "rendesen" sminkelek, akkor erős szemek, erős ajkak évszaktól függetlenül...Talán az ősz annyiban élvez előnyt, hogy ilyenkor használhatok sötétebb rúzsokat is bátrabban (pl egy csodás mélybordót, amit pl tavasszal nem tartok illőnek, erős szemekkel), tehát még inkább hangsúlyozhatom mindkettőt...:D

Milyen illatokat szeretsz ősszel?
Édeseket...mondjuk többnyire az édeseket szeretem, tavasszal kedvelem a frissebb, gyümölcsösebb illatokat, nyáron csak a friss gyümölcsösöket, ősztől pedig jöhetnek az édesek, fűszeresek...:D

Melyik a kedvenc forró italod?
Nem szeretem a forró italokat, még csak a langyosakat se...általában télen is mindent kihűtök, mielőtt meginnám...De egyébként a forró csoki...imádom, de nagyon ritkán iszok - inkább édességként, nem is italként tekintek rá...Ha melyik a leggyakrabban fogyasztott forró italom, akkor meg a gyógytea - mondjuk az kihűl, mire megiszom, de forrón kezdem...:D

Melyik a kedvenc őszi ételed?
Kedvenc ételem sincs, így kedvenc őszi ételem sincs kimondottan...De a kandírozott, karamellás-mogyorós/mandulás gyümölcsöknek egyszerűen NEM tudok ellenállni...Ez nem tudom, mennyire számít ősziesnek mondjuk...illetve ételnek...szerintem ez is sokkal inkább édesség kategória...:)

Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?
Igazából ez nagyon hangulatfüggő...néha fent hagyom, néha pedig a gondolat is bosszant, hogy a kellemes időben (szerintem az őszi időjárás az egyik legkellemesebb...se nem hideg, se nem meleg - pont jó :D) még odabent is sálban legyek...(Igaz én többnyire dísznek szoktam csak a sálakat használni, mert a szellőtől védenek max, nem melegítenek, de bent néha az a plusz egy réteg is sokat számít...:/)

Na ennyi lettem volna mára, most pedig vissza a papírokhoz...Ha a héten már nem jelentkeznék többet, akkor elvesztem az egyetemi felfordulásban, meg se bírom jegyezni, hogy melyik nap hova és miért kell mennem, és mit kell vinnem, és közben jön majd a csomagom is valamikor...Hjahj...már most unom az egészet...xD
De pozitív dolog: a diákigazolványomon sokkal jobban nézek ki, mint az előzőn! (És nyáron mennem kell személyit csináltatnom is...úgy érzem ez nem a pihenés éve lesz...xD)

Ha tetszettek a kérdések, vegyétek kölcsön ti is bátran, ha elkészítitek, kérem a linkeket...:P
És további szép napot mindenkinek! :)

4 megjegyzés:

  1. Jó ez a tag én is kitöltöm majd. :)

    VálaszTörlés
  2. Jó, ez tetszik, ezt viszem. :)
    A két beillesztett képet nem hozza elő. Legalábbis nekem nem.
    Iskolás koromban azt nem szerettem, hogy szeptember elsején rá kellett jönnöm, hogy nem én irányítom az időt. Mi mindig úgy jártunk, hogy megvettünk mindent, amiről úgy gondoltuk, ősszel kellhet, gondolok itt a tanszerekre, illetve, az évszakhoz megfelelő lakásdekorra. Aztán mindig rájöttünk ilyenkor, hogy mit felejtettünk el. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamit csinálok velük - újra feltöltöm őket akkor - de nekem jelzi őket, köszi hogy szóltál: intézem! :)

      Kíváncsi leszek a Te verziódra is! :)
      Óh igen, mi is mindig nyáron kezdjük a tanszerezést, de valahogy mindig ősz lesz belőle...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)