2016. június 12., vasárnap

Pixibag Bikini (2016 június)

Sziasztok!

A mai bejegyzésben a júniusi pixibagről lesz szó. Azért gondoltam, hogy kivárom vele a hétvégét, mert tudom, hogy sokan családtagokhoz rendelik, és nem feltétlen van lehetőségük hétköznap összeszedni, viszont hétvégén valószínűleg már mindenki magáévá teheti a saját kis dobozkáját, így véletlenül se rontom el senkinek a meglepetését. :)
Ez a csomagocska is nagyon kalandos utat járt meg, hogy hozzám érhessen. Miután az első három vizsgámat ötösre teljesítettem, ezért eldöntöttem, hogyha az utolsón elsőre átmegyek, meglepem magam valamivel. Eredetileg rúzst akartam, de aztán megláttam, hogy kijön az új Pixibag, és arra gondoltam, EZ lehetne az igazi meglepetés...De a rendelési időszak aznap délelőtt volt, amikor a vizsgám volt (délután), így megrendeltem a baget, és úgy indultam vizsgázni, hogy most már biztosan átengednek, mert megvan az ajándékom tőlem magamnak...Írásbeli volt, így nem derült ki azonnal az eredmény, izgulhattam, hogy megérdemlem-e a pixibagemet vagy nem, de jó pár nappal később érkezett a megnyugtató Neptun bejegyzés, én meg egy "MEGVAN A KETTES!" csatakiáltással kitörtem a szobámból...Nagyon nem hittem, hogy meglesz...Aztán teljesen elfelejtődött a Pixibag, éltem a kis életecskémet, eszembe se jutott - valahogy megnyugodtam, hogy megrendeltem, és az enyém lesz, nem is gondoltam rá többet - egészen addig, amíg ki nem tették Facebookra, hogy másnap szállítás...Innentől alig aludtam, reggel felkeltem fél hatkor ébresztőt állítani nyolcra, hogy véletlen se aludjam át a csomagot...És konkrétan egész nap semmi hasznom nem volt, mert az ablakban ültem, minden kocsira felálltam, néha azokra is, amik nem is jöttek, hogy nehogy lemaradjak a csomagról (vittek már el csomagot, mert nem értem ki elég gyorsan). A végén délután fél ötkor csengetett fel apa, hogy nála van a doboz...elcsesztem az egész napomat, egy találkozót is visszamondtam, hogy bevárjam a csomagot...ha tudtam volna, hogy délután jön, biztosan átszervezem az egészet...
De mindegy, megérkezett, én pedig izgalommal vegyített örömmel álltam neki a bontogatásnak...Bár még semmit se próbáltam ki, azt hiszem nagyon jól jártam ezzel a csomagocskával, ugyanis csupa hasznosítható kozmetikummal volt tele! :D
A havi "bag" egy strandtáska volt, ami egyrészt tetszik, mert piros és fekete, és van egy bele csatolható kis neszeszer, ami meg fekete és piros...Másrészt nem túl biztató a kis cetli benne, biztos nagyon gyorsan el fogja veszíteni a színét - a cetlin is az áll...Egyébként igazán praktikus, és ötletes, még a kis neszeszerke külön is nagyon hasznos lehet, akár női egészségügyi dolgokról, akár kozmetikumokról, sminkekről legyen szó. Szóval igazából tetszik nagyon ez a megoldás, és sokkal nagyobb a szatyorka is, mint amilyenre számítottam. Ebben volt néhány szórólap, amiket most nem fotóztam le, de a teljesség kedvéért: NYX kártya, két Vöslauer papírka, Signal White now szórólap, két Eucerin prospektus (egyik a rákszűrés és fényvédelem fontosságáról, másik reklám), és egy Nivea 2016-os katalógus. Ezenkívül, ami a képről lemaradt, egy 1000 Ft-os Rosetti bizsu kupon, amit én valószínűleg nem fogok felhasználni, ugyanis egyáltalán nem az én stílusom az a bolt (talán még elég finoman is fogalmaztam).
Volt egy Rosetti bizsus strandkendő benne...Ami őszintén szólva pont olyan, amilyenre számítottam...Nem szeretem a kék színt, és ez a gombolyagos-tojásos valami szerintem még ízléstelen is, de lelki szemeim előtt, amikor kirakták a márkát, akkor egy hasonló kendő jelent meg: kék alapon valami idétlen minta...Szóval egyáltalán nem ért meglepetésként, a sorsa még bizonytalan, de valószínűleg valaki olyanhoz fog kerülni, aki több hasznát veszi.
A signal white now glossy chic fogkrém (50 ml) elég nagy húzóerő volt a doboznál. Szeretek új fogkrémeket kipróbálni, bár ettől picit féltem, ugyanis a signal legyártotta az egyetlen olyan fogkrémet a világon, amitől tályogom lesz...Szerencsére az nem a white now vonalban van, így amikor megláttam a terméket (és hogy az összetevő lista nem nagyon hasonlít a fentebb említettre) teljesen megnyugodtam, és legszívesebben a Pixibag kibontása után rögtön mentem volna fogat mosni...:D
Az Eucerin FF50 napozó spré (200 ml) is elég nagy húzóerő volt. Vagyis azt tudtam, hogy napozó termék lesz, és azt is, hogy a legtöbb naptejet utálom...Legörögnek, ragadnak, büdösek, megülnek a bőrömön, gusztustalanok...Viszont az anyajegyeim miatt óvatosnak kell lennem a nappal...Tehát nagyon örültem, hogy egy ilyen híg állagú termék került a csomagba, határozottan pozitív előérzetem van vele, úgy érzem ez lesz az első olyan termék, ami után nem akarok rögtön lezuhanyozni. :D
A Vöslauer ízesített ásványvizei (0,2 l) nem számítanak újdonságnak nálam, nagyon gyakran vesszük a 0,75 l kiszerelését, nagyon finomak, 100% vegán termékek (csak vegetáriánus vagyok, szóval az egyéb állati eredetű termékek nem ijesztenek el, viszont úgy gondolom, ha valamiért az ember többet fizet, akkor az minimum "környezetbarátabb" legyen, mint az olcsóbb alternatívák), és az üvegük nagyon jó későbbiekben innivaló hordozásra. Ez egy bodzavirág-uborka-maté-alma ízű ital volt, és nagyon örültem neki, mert már legalább tudom, hogy nem vesszük meg ezt az ízt nagyban...Leginkább a szénsavas gumicukor kígyóra emlékeztetett az íze, az illata pedig a szőlőre, szóval nagyon érdekes termék volt...Mondjuk nem volt rossz megkóstolni, de sokkal finomabb ízesítésű vizeik is vannak, és inkább azok mellett maradnék. :D
A Nivea intimo fresh intim törlőkendője nagyon praktikus, és hasznos termék. De jobban örültem volna bármi másnak tőlük, ugyanis két csomagnyi intim törlőkendőm van itthon (kupon napokon bevásároltam). Mondjuk nagyon kíváncsi leszek rá, többször is szemeztem vele, de először mindenképp az itthoniakat akarom elhasználni, ugyanis azokon nincs "minőségi garancia". Utóbbi egyébként remek ötlet, nem lehet úgy kinyitni a terméket, hogy ne látszódjon rajta, így biztosra mehetünk, hogy bontatlan az adott termék, és nem szárad be idő előtt. :)
La Roche-Posay fiziológiás micelláris lemosó (15 ml) abszolút meglepetés volt...Bár most pont van három doboznyi micellás vizem, és nem tartom valószínűnek, hogy ebből veszek rendes kiszerelést (ahhoz túl drága), de nagyon örülök, hogy kipróbálhatom majd, és nagyon kíváncsi leszek, hogy mit tud "ennyiért". :)
Végül a NYX hot singles mono szemhéjfestéke (sin) került még a csomagomba, és őszintén ettől a terméktől féltem a legjobban. A márkának leginkább a jumbo szemceruzáit ismerik az emberek, amiből nekem három is van (és annyira nem váltak be, hogy bármelyikből szerezzek még egyet), és a megérzésem azt súgta, hogy vagy olyat kapok, vagy valami kék terméket...Egyébként megnézegettem, hogy mások mit kaptak, és tényleg jumbot kaptak, sokan kékben, de a szemhéjpúderesek közül is rábukkantam kék termékekre...Én viszont egy csodálatos rózsás-aranyos, barackos beütésű monot kaptam, ami ijesztően hasonlít a Makeup Revolution iconic 3 palettájának egyik színére, illetve a nemrég szerzett Max Factor monomra (utóbbi picit mályvásabb). Igazából ennek örülök, bár tudom, hogy a hasonlóságok miatt "le kéne passzolnom", de ez NYX, másik márka, más minőség, én meg szeretek új dolgokat kipróbálni, egymáshoz hasonlítani a termékeket, és ennél szerencsésebb nem is lehettem volna sminktéren. :)

Összességében ismételten nagyon elégedett vagyok a dobozkámmal, szívesen fogok mindent kipróbálni, még akkor is, ha most semmi szükségem nem volt pl egy harmadik csomag intim törlőkendőre, meg úgy általánosságban még több sminktermékre. 

Ti megrendeltétek? Hogy tetszik? Mik voltak a Ti csomagjaitokban?
További kellemes vasárnapot, jó pihenést! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem a NYX-től szájfény volt a PIxibagben ilyen barnás árnyalatú , hát nem örültem neki alapból nem szeretem a szájfényeket , de megtartom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Te vagy az első, akinél szájfényről hallottam, én se igazán kedvelem őket.
      Remélem azért a többi dolog teljesen kihasználható számodra is! :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)