2017. január 27., péntek

TMI tag

Sziasztok!

Ma a túl sok info rólam tag-et fogom kitölteni, mert...rég volt ilyesmi bejegyzés a blogon és hiányoznak...Tudom, az előre megírt kérdések általában helykitöltősek (illetve nekem valahol van a gépen lementve egy kérdéssor, amit ki kéne töltenem, de fogalmam nincs milyen néven mentettem le és hova xD), de már vagy három hónapja gondolkodom rajta, hogy mi nem volt még? Na ez még nem volt...Hogy hol találkoztam vele, azt nem tudnám megmondani, ugyanis rengeteg külföldi és magyar oldalon is belefutottam már, és a kérdéseket ehhez is korábban elmentettem vázlatba, szóval már azt se tudom, honnan lett...De kezdjünk is el, és ha kitöltöttétek/van kedvetek kitölteni, vigyétek, és szóljatok nekem is, hogy megnézzem a ti bejegyzéseiteket is! :D


  1. Mi van rajtad?
    Sose találnátok ki: fekete nadrág, fekete póló, fekete pulcsi, fekete zokni...fekete fehérnemű... - ironikus, mi?
  2. Voltál már szerelmes?
    Sajnos...vagy nem sajnos? 
  3. Volt már borzalmas szakításban részed?
    Úgy vettem észre, a legtöbb válaszadó a "minden szakítás borzalmas" válasszal jön, de igazából nekem csak egy ilyenem volt, azt hiszem egész jól túl tudok lendülni az ilyesmin...barátot elveszíteni sokkal nehezebb...A borzalmas szakításba meg másnap fizikálisan belebetegedtem...nem ettem, nem ittam, nem mozogtam, görcsölt és fájt mindenem, és gyanús, hogy lázas is voltam.
  4. Milyen magas vagy?
    162-164 mély vagyok, méréstől függően. :D
  5. Hány kiló vagy?
    Őszintén szólva...fogalmam nincs...nem tudom, hol van a mérlegünk, és amúgy se szoktam rajta álldogálni...Nem szeretem, ha az emberek kilóban mérik a másikat - vannak rokonaim is, akik folyton mások súlyával vannak elfoglalva - szóval tüntetőlegesen sose mérem magam...Viszont orvosi mérésekre alapozva (a legutolsó vagy három éve volt xD) 41-43 kiló között lehetek...Ha megtalálom a mérleget csak a bejegyzés miatt megmérem magam, és ideírom - bár lehet el fogom felejteni. (43,8 - megmértem)
  6. Vannak tetoválásaid?
    Nincsenek.
  7. Vannak piercingjeid?
    Jelenleg 18 testékszerem van, ebből hét fülbevaló...egyelőre, szeretnék még többet, imádom a piercingeket! :D
  8. OTP? (Kedvenc páros?)
    Addamsék? Vagy Simpsonék, ha rajzfilm is ér...:D
  9. Kedvenc sorozatod?
    Simpsons...Kezdem úgy érezni, hogy ezzel a taggel nem fogok semmi újat mondani magamról. :D
  10. Kedvenc márkád?
    Milyen márkám? Elektronikai eszközöknél Sony párti vagyok, sminkeknél nincs kedvenc márkám (pontosabban sminktermék függő, hogy melyik márkát preferálom adott kategórián belül), ruhák esetében a H&M - nem tudom a bolt mennyire számít márkának a forgalmazott ruhái alapján.
  11. Van valami, ami hiányzik?
    A kamaszkorom? Az számít? (Vagy ember kell? Akkor legjobb barátom, de ő iszonyatosan.)
  12. Kedvenc dalod?
    Nincs...mindig hangulatfüggő a kedvencem, de a legjobb nyugtató a Those who lie beneath Awaken-je még mindig, korábban már mondtam, azt hiszem.
  13. Milyen idős vagy?
    21 múltam, érzem lassan elindultam...vagyis igazából már lassan 22 leszek márciusban...dee nem akarom azt a néhány hónapot se megöregedni. :D
  14. Mi a horoszkópod?
    Öh...nem igazán vagyok horoszkópos...most volt valami új csillagjegyes cucc, amikor legutoljára horoszkópot néztem (13 éves koromban kb? xD), akkor még kos voltam...azóta nem tudom...nem is érdekel.
  15. Mi az, amit keresel a párodban?
    Semmit!Ha valakiben valamit keresni kell, az már régen rossz.
  16. Kedvenc idézet?
    "Itt az ideje
    hogy a gyámoltalan lélek
    térdre hulljon
    és kiokádja
    bűneit."
    (Kassák Lajos - Novemberi kánkán)
  17. Ki a kedvenc színészed?
    Nincs...Vagyis Johnny Deppet mondtam volna, de amit a Disney-vel művel, az siralmas, így nem vállalnám "kedvencként"...xD
  18. Kedvenc színed?
    Piros - nem a fekete, meglepő mi?:D
  19. Hangos vagy halk zene?
    Hangos...Ha halk, akkor csak háttérzaj, és a zene ne legyen háttérzaj. :D
  20. Hová mész, ha szomorú vagy?
    Hát...úgy leginkább sehova, mert ha szomorú vagyok, szeretek egyedül lenni, de ritkán vagyok szomorú, ha rossz kedvem van, akkor meg a nyúlhoz megyek, hogy felvidítson. :D
  21. Mennyi ideig zuhanyzol?
    Elég változékony...5-től 30-40 percig terjed...És igen, zuhanyzok, nem fürdök...szóval környezetvédelem...:D
  22. Mennyi ideig tart elkészülni reggel?
    Nos...mit jelent az elkészülés? Reggelente teszem rendbe a nyulat is, így általában másfél óra kell, de maga a smink és öltözés 20 percnél nem tart tovább...mosakodással együtt 25. Időgörbítő az a szőrcsimbók. :D
  23. Verekedtél már valaha?
    Őszintén szólva...fogalmam nincs...:D
  24. Mi vonzó számodra egy emberben?
    Külsőre? Kék szem...Belső tulajdonság? Műveltség, értelem, egyenesség, nyitottság a világra. :D
  25. Mi visszataszító számodra egy emberben?
    Ha jellemtelen, vagy ha "zárkózott" - általában a buta, műveletlen emberekre értve itt, akik nem képesek meghallgatni senkit, aki mást mond, mert alapból mindenki hülye, aki mást mond...
  26. Miért kezdtél el videózni blogolni?
    Mert rengeteg smink termékem volt, és rengeteget nem szerettem közülük, és gondoltam leírom a véleményem róluk (mert miért ne? xD) hogy más "kortársaimat" (értsd tiniket) megvédjek a felesleges költekezéstől...A személyesebb oka, meg éppen abbahagytam a gitározást, és új hobbit akartam, de valami produktívabbat az olvasásnál, úgyhogy kitaláltam, hogy írni fogok...és...írni kezdtem...illetve előtte szakítottam akkori "párommal" (még mindig nem az én szavam xD), szóval elég sok időm felszabadult.
  27. Mitől félsz?
    Elgondolkodtató kérdés...nem tudom...vagyis érzelmeket nyíltan kifejezni, az kimondottan nehezen megy, de nem vagyok benne biztos, hogy ez idetartozik.
  28. Min sírtál utoljára?
    Nem tudom...az az igazság, hogy vannak azok a bizonyos napok...ilyenkor mindenen megy, ebből következik, hogy a legutolsó talán az volt, amikor egy nagyon jó barátom nagyon kedves volt velem, én meg nagyon nem tudtam a helyén kezelni a dolgot...de csak megkönnyeztem, nem sírtam el magam, sírni nem szoktam - bár nem sikerült senkit meggyőznöm róla...xD
  29. Mikor mondtad valakinek utoljára, hogy szereted?
    Szarkasztikusan? Ma - pont az előbb említett nagyon jó barátomnak - de egyébként tényleg szeretem, szóval vehetjük őszintének is. :D
  30. Honnan jött a YouTube blogger neved?
    A Therion Black fairy című daláról, mert szeretem a sötétséget, és a tündérek az egyik legkülönlegesebb lények, bár az eredeti becenevem Boszorkány/Boszi/Boszorka, és egyébként szimbolikusan unikornis vagyok, szóval elég tudathasadásos tündér vagyok - viszont ezen a néven szinte mindenhol megtaláltok...:D
  31. Melyik könyvet olvastad utoljára?
    Roman Ingarden - Az irodalmi mű (előadást kellett belőle tartanom, de nem kaptam ki az egészet feldolgozásra, így most elolvastam azokat a részeket is, amiket eredetileg nem kellett volna :D)
  32. Most mit olvasol?
    Stephen King - Ragyogás (ez már szégyen, de sose volt hangulatom tovább olvasni, már vagy kétszer elolvastam amúgy is, de be akarom fejezni megint xD)
    H. G. Wells - Túlvilági utazások (kifogott rajtam egy sci-fi...bár ez gyűjtemény, nem regény, szóval ez belefér)
  33. Mi volt az utolsó film, amit megnéztél?
    Mechanikus narancs (1971, Kubrick) - igazából a könyvre szeretnék ráhangolódni, ugyanis Kubrick "adaptációinak" sosincs semmi köze az adaptált könyvekhez, és kíváncsi vagyok ennek lesz-e...De időhiányában csak a filmig jutottam még - amiből szintén elemeztem egy másfél perces jelenetet az órámra.
  34. Kivel beszéltél utoljára?
    A kedves jó barátommal, akit ma már harmadszorra említek. :D
  35. Milyen a kapcsolat közted, és aközött, akivel utoljára SMS-eztél?
    A legutolsó SMS-t a postától kaptam, hogy csomagom érkezett...xD
    Előtte meg apa írt, hogy összeszedjenek-e - de az jóval előtte volt, ritkán írok smst...:D
  36. Mi a kedvenc ételed?
    Pizza. :D
  37. Hova szeretnél elutazni?
    Északra...és most Észak alatt értsük a svédeket/norvégokat, és az íreket is...Illetve Oroszországba, az építészetük miatt...Illetve Németországba is szívesen ellátogatnék. :D
  38. Hova utaztál utoljára?
    Külföldre? Lengyelországba...Országon belül Budapestre. :D
  39. Van aki tetszik?
    Hát...Az a rúzs ma a DM-ben nagyon csábítóan nézett rám...:P
    Viccet félretéve, van...Szerintem mindenkinek van ilyene, mert az emberek...megnézik az embereket...legalábbis...én megnézem őket...xD
  40. Kit csókoltál vagy pusziltál meg legutoljára?
    Nem vagyok túl nagy puszilkozós-ölelgetős-bújós...Viszont a jó barátom biztosan csuklik, mert ez is ő volt - három puszival szoktunk köszönni.
  41. Mikor szóltak be utoljára?
    Úgy...ma, ez a kedves jó barátom, hogy fulladna bele a csuklásba! xD
    (Tudjátok milyenek a jó barátok, folyamatosan kötekednek...az viszont nem publikus, hogy most épp miért szólt be...xD)
  42. Kedvenc édességed?
    CSOKIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!! (Bár nem vagyok édesszájú, de a csoki az...csoki...:D)
  43. Milyen hangszeren játszol?
    Semmilyenen...tanultam zongorázni és gitározni is, és volt egy kitérésem a basszusgitár felé, de billentyűim már nincsenek, a gitár helyett meg körmöt növesztek - női problémák, de minden zenész tudja, hogy a szép körmök és a hangszer nehezen fér meg egymás mellett, és engem most a körmök felé húz a szívem...illetve őszintén nem tudom hol van Ördi, Csövi és az erősítőm - de szeretnék billentyűket is megint. xD
  44. Kedvenc ékszered?
    Imádom a testékszereimet, a kedvenceim az industrialom és a labret patkóm...illetve a helixeim, de azokat az ékszereket nem kedvelem, amik most benne vannak.
  45. Sportolsz?
    Teniszeztem a félévben illetve rengeteget sétálok...de egyébként nem vagyok egy sportember...nem szeretek sportolni, nem kötnek le, kimondottan unalmasnak találom - most fog megkövezni mindenki.
  46. Mit énekeltél utoljára?
    Az eredeti Pokémon theme songot...angolul, mert a magyar szöveget nem tudom - és vannak azok a napok, amikor ennyi az agyi kapacitásom. :D
  47. Kedvenc csajozós szöveg, amit neked mondtak?
    Hű hát rengeteg borzasztó volt, a kedvencem az volt, mikor a Tankcsapda koncerten egy szerintem apánál is idősebb pasi odajött, hogy emlékszel, mikor kiadták ezt az albumot, azok voltak a szép idők...Aztán közöltem vele, hogy még nem is éltem, erre furán nézett rám, és otthagyott...
    De az is jó volt, amikor konkrét paraméterekkel adtak nekem egy hajót és megkérdezték, hogy hívják a kapitányt...Valami tök más nevet mondtam be, aztán amikor szóltak hozzám, nem ismertem magamra...:D
  48. Használtál már pasizós szöveget? Ha igen mi volt az?
    Nem hiszek az ilyen szövegekben...természetellenesek, nem őszinték...Viszont legközelebb odamegyek egy random idegenhez, hogy "szia cica, van gazdád?" száz százalék, hogy be fog válni...:D
  49. Mikor lógtál valakivel utoljára?
    Ez a bejegyzés most már arra emlékeztet, amikor etika zh-n minden kérdésre azt írtam válasznak, hogy Isten (isteni kegyelem, isten akarata, isten jósága, stb)...Megbuktam, de a póton átmentem, és a vizsgám is meglett (kettes, de meglett :D), szóval a ma már annyit emlegetett jó barátommal...:D
  50. Kik készítsék még el ezt a tag-et?
    Mindenki, aki erre jár, és még nem tette, szórakoztató az ilyeneket olvasni. :D
Szóval...töltsétek ki ti is, kíváncsi leszek a ti válaszaitokra!
További szép napot! :)

2 megjegyzés:

  1. Jó kis tagecske. :)
    A Kassák idézet tetszik. Nagy kedvencem Kassák. :D
    Én nem is környezetvédelemből, de annyira megszoktam a zuhanyt, hogy párolódni már nem tudok sok-sok órát. Szerintem annyira higany van a fenekemben, hogy zavar, hogy egyhelyben kell tespedni. :D
    A Ragyogás az egyik kedvencem.
    Pont ma mondtam apunak – akivel utoljára sms-eztem – hogy pizzát akarok enni! :D
    Na, lehet lopom a kérdéseket. :) Mielőtt ide írok kisregényt reflektálásképp. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk ma volt pizza...:D
      Szét van verve még mindig a konyha - elég régóta már mondjuk - és most az volt soron...:D

      Kíváncsian várom majd...(Egyébként a környezetvédelem félig vicc volt, mert igazából nincs is kádunk, de még csak normális zuhanykabinunk se - egy süllyesztett zuhanyzó részünk van zuhanyfüggönnyel, szóval ha akarnék se tudnék fürdeni...De amúgy se vagyok fürdős, túl sok idő, meg nem lehet semmit csinálni a kádban...kis koromban mindig játszottam meg főztem a habból, de most már unalmas ott ülni és ázni. xD)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)